Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2017 16:42 - ЗЛИТЕ ОСТАВАТ ЖИВИ
Автор: azret55 Категория: Новини   
Прочетен: 637 Коментари: 0 Гласове:
0



  Посвещава се на любимите ми бездомни кученца Марфа, Фокси и Лотти.
На 27 януари 2017 година от 8 часа сутринта са изчезнали моите бездомни кученца Фокси, Лотти и Марфа.
Следващата сутрин, на 28 януари, в 8 часа сутринта, заедно със съпругата ми тръгнахме да търсим изчезналите кученца.
С тревога аз се приближавах към мястото, където те живяха, където ме чакаха и където вече втора година ги храних. Бездомните кученца са били горди не само от това, че дружат с човека, „ царя на природата”, който им покровителствува, а значи, че ще може да ги защити и да ги опази от опасностите. Те са отговаряли с любов за грижата на човека и са стараели да бъдат полезни като следят за реда на улицата.
Кученцата са били щастливи. Сред местното население обаче преобладаваха ограничени, тъмни и непълноценни хора. Те са поглеждали със злоба към бездомните щастливи кученца. Радостта и щастието на животните са убождали очите на тези, които не са били способни да се радват на живота, защото са били ограничени. За това някои от тях са кроили в тъмните си души зловещи планове по отравяне на кученцата, на които Всевишният е дарил живота.
Днес сутринта ме очакваше безмълвна студена празнота, вместо радостна среща с моите любимци. Нямаше ги Фокси, Лотти и Марта, тичащи с пълна сила срещу моята кола, както беше всеки път. Селската улица, на която те живееха, като че ли беше измряла...
След като слязохме от колата, заедно със съпругата ми, започнахме да търсим следите на изчезналите кученца. Изведнъж съвсем безсъзнателно аз тръгнах към запустялата горичка, където в края на есента сложихме къщичка, специално направена за Фокси, Лотти и Марфа. Когато се приближих към къщичката, обърнах внимание на сламата, нахвърлена върху снега... Погледнах вътре и не повярвах на очите си: там лежеше умиращата Марфа. Сърцето ми се стисна от болка... През цялото дълго и студено време, в мъките си, тя възможно е очаквала помощта от единствения човек, когото е обичала и на който е вярвала. И ето, тя е почувствала неговото присъствие и застенала, вдигайки главата си...
Разбрах, че моето любимо кученце умира в своята къщичка, която й е харесала и с която тя се е гордяла. Бедната Марфа умираше в страшни мъки в течение на безгранично, дълго и студено време...
Без да се замисляме, ние със съпругата ми пренесохме бедното кученце в колата. Съпругата ми я държеше на ръцете си. Колата ни носеше бързо по зимния път за Варна, за ветеринарната клиника. Пуснах климатика на +26єС, за да усети умиращото кученце топлината в края на живота си... Марфа умираше бавно, не разбирайки защо толкова жестоко е бил отнет нейният живот. Успяхме да я закараме в клиниката жива обаче не можахме да я спасим...
PS. В същите мъки умират сега далеч от хората Фокси и Лотти, а отровителите им спокойно живеят сред нас...

Азретали Саубанов.

28.01.2017
Преводач: Галина Ненова
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: azret55
Категория: Други
Прочетен: 66535
Постинги: 32
Коментари: 35
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930